SURE | AIM: Nederlandse kwaliteits-
normen, Surinaamse service en vriendelijkheid

Naast onze vestiging in Rotterdam is sinds 2012 onze vestiging in Suriname operationeel: SURE | AIM. De missie van SURE | AIM is om Nederlandse bedrijven en organisaties te bedienen volgens Nederlandse kwaliteits- en productiviteitsnormen en met Surinaamse service en vriendelijkheid.

Kwaliteit
Met SURE | AIM kunnen wij onze klanten nu nog beter bedienen: een vestiging in Suriname biedt kostenvoordeel terwijl we dezelfde kwaliteit blijven leveren. Om die kwaliteit voortdurend hoog te houden besteden we ook bij SURE | AIM veel aandacht aan trainingen, waarmee we onszelf bovendien in staat stellen een brug te slaan tussen de Nederlandse en Surinaamse cultuur. We benadrukken natuurlijk ook de gelijkenissen. Uiteraard werken we bij SURE | AIM eveneens met een hoogopgeleid (HBO+), ambitieus en betrokken team. Ons team is bovendien zeer goed bekend met zowel de Surinaamse als de Nederlandse cultuur. De voertaal is Nederlands.

De diensten
SURE | AIM voert callcenter activiteiten uit voor een Nederlandse marktleider en zal ook de klantenkring van AIM gaan bedienen. Vooralsnog levert Sure l aim voornamelijk inbound diensten en in de toekomst zal het zich met volle overgave richten op zowel inbound als outbound trajecten. Het SURE | AIM kantoor – volledig volgens de Nederlandse Arbowetgeving ingericht – telt momenteel meer dan 100 medewerkers.
neem contact op